تبلیغات
فناوری اطلاعات - سیستم جدید پشتیبانی شبکه و سیستم های کامپیوتری دانشگاه
 
فناوری اطلاعات
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : وحید غلامی
مطالب اخیر
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

سیستم جدید پشتیبانی شبکه و سیستم های کامپیوتری دانشگاه

احتراما، به اطلاع می رساند مرکز فناوری اطلاعات به منظور رسیدگی بهتر و دقیق تر به مشکلات مرتبط با شبکه و سیستم های کامپیوتری در سطح دانشگاه و ارتقاء سطح کیفیت پشتیبانی شبکه، سیستم اعلام مشکلات و درخواست رسیدگی از طریق وب (Ticketing) را راه اندازی نموده است.
کاربران محترم در دانشکده ها و یا واحدهای اداری می توانند مشکلات پیش آمده را از طریق این سیستم به مسئول شبکه خود اعلام نمایند. مسئولین محترم شبکه ها نیز موظف هستند از طریق این سیستم درخواست ها را دریافت و در جهت رفع مشکل اعلام شده اقدام نمایند. در صورت نیاز، مسئولین شبکه‌ها می‌توانند از طریق همین سیستم مشکلات اعلام شده را به مرکز فناوری اطلاعات ارجاع دهند تا در جهت رفع آنها اقدام گردد. بدیهی است که در هر صورت، درخواست های ارجاع شده از طرف کاربران باید در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده شود تا وضعیت درخواست (Ticket) به حالت خاتمه یافته تبدیل گردد.
یکی از ویژگیهای این سیستم امکان پیگیری درخواست ها و اطلاع از نحوه رسیدگی به آنها است. همچنین در این سیستم سابقه فعالیت مسئولین شبکه ها در جهت رفع مشکلات نگهداری می شود و به این ترتیب امکان ارزیابی عملکرد مسئولین شبکه ها و ارزیابی نحوه رسیدگی به مشکلات نیز فراهم می شود. جمع بندی و تشخیص مشکلات عمده و فراگیر شبکه و تلاش در راستای حل زیربنایی مشکلات براساس اطلاعات جمع آوری شده را می توان از مزیت ها دیگر این سیستم نام برد.
با توجه به راه اندازی این سیستم و به منظور یکپارچه سازی روند پشتیبانی شبکه و بهره مندی از مزایای سیستم جدید، از این تاریخ پاسخگویی به کاربران صرفا از طریق سیستم Ticketing صورت خواهد گرفت. ارتباط تلفنی مستقیم برای پیگیری مشکلات از طریق مرکز فناوری اطلاعات فقط بین ساعت 14 تا 16 مقدور خواهد بود و در صورت تماس در خارج از این ساعات، پیام از طریق تلفن گویا دریافت خواهد شد. در این پیام باید شماره Ticket ارسالی به همراه شماره تماس کاربر ذکر گردد.
برای دسترسی به سامانه Ticketing کاربران محترم می توانند از لینک http://support.iut.ac.ir استفاده نمایند یا به آدرس it.iut.ac.ir مراجعه کنند. در ضمن راهنمای استفاده از این سیستم نیز در این آدرس در دسترس کابران محترم می باشد.
امید بر آن است تا با استفاده مناسب از این سیستم امکان مکانیزه شدن رفع مشکلات فراهم گردد تا کاربران محترم با آسایش خاطر بیشتری از شبکه استفاده نمایند.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
سه شنبه 9 خرداد 1391
وحید غلامی
یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 18 و 23 دقیقه و 55 ثانیه
My brother recommended I would possibly like this
website. He was entirely right. This put up truly made my day.
You cann't consider simply how much time I had spent for this info!

Thank you!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر